Overvejer at sige mit job op pga mobning

Overvejer du at sige op? Diskuterer fordele og ulemper og få andre parters syn på sagen.

Overvejer at sige mit job op pga mobning

Indlægaf Administrator » tirs 29. jun 2010 21:14

Overvejer du at sige dit job op pga. mobning? Diskuter sagen med de andre brugere og få debatteret dine muligheder.

En opsigelse er sjældent den eneste mulighed i sådan en situation.

:)
Administrator
Administrator

Re: Overvejer at sige mit job op pga mobning

Indlægaf RasmusJohansen » fre 2. jul 2010 15:51

Har aldrig oplevet det på egen krop, men har en nær ven som har været igennem sådan en omgang.

Han tog en snak med sin tillidsmand, som satte et par ting igang. Ganske kort derefter ændrede tilværelsen sig mærkbart.

Idag er han glad og tilfreds med sit arbejde, og han fik enda en personlig undskyldning af de implicerede.

Dog er det ikke altid sådanne historier som ender så lykkeligt, så kan bestemt godt forstå de personer som overvejer at forlade jobbet og starte på en frisk.
RasmusJohansen

Indlægaf Sugar » søn 11. jul 2010 16:26

Pas på med at brok dig, det kan nogen gange puste til ilden og gøre det værre end tidligere

/Sugar
Sugar

Indlægaf Topper » tirs 13. jul 2010 18:30

Da man sjældent kan leve med sådan en situation er der jo egentlig også kun 2 veje at gå. Diskutere tingene i håb om at de bliver bedre, eller bare forlade jobbet. Det er intet at tabe så tal altid om tingene først, bliver tilstanden på arbejdspladsen værre, er der jo altid option 2.
Topper

Indlægaf Jannedk » man 6. sep 2010 21:08

Det er desværre ikke på alle jobs man får en tillidsmand, og er svært at tale med en overordnet om måden han behandler en på da mange ledere af små butikker føler at man ikke har respekt for dem så, da det at tale ned til dig er den eneste måde de føler som ledere. Det er en af fordelene ved at arbejde i større, mere åbne, virksomheder.
Jannedk

Tilbage til Overvejelser om at skifte job