At arbejde hjemme fra?

Her diskuterer vi teknikker til jobsøgning? Hvor finder jeg de relevante jobs for min person og hvordan skaber jeg selv det job jeg kan søge.

Re: At arbejde hjemme fra?

Indlægaf Topper » lør 24. jul 2010 19:38

Der er en del muligheder, men nogle kræver selvfølgelig mere commitment end andre.

Hvis du forsøger dig med søgemaskinemarketing er risikoen mellem lav og middel.
I stedet for at lave en hjemmeside selv køber du trafik direkte til dine affiliatelinks.

Derudover er det selvfølgelig muligt at gamble sig til mange penge, men stol aldrig på "de sikre metoder". Risikoen ved gambling er meget variende da du kan tabe alt eller vinde alt.

Er du mere forretningstypen giver nettet dig godt adgang til investering i aktier fx. Risikoen er høj men det kan blive en hobby som med fx gambling. Www.nordnet.dk er et godt sted at starte
Det kræver selvfølgelig at man har lidt penge at investere for.

Man kan oprette en blog gratis men det kræver en del arbejdstid at tjene mange penge på det. Man kan omvendt investere 100.000 kr. i aktier på ingen tid, uden garanti for at tjene på det.
Du kan på nettet tjene penge ved at lave dine egne tjenester som fx datingsider, online-spil, programmer, forums eller helt almindelige blogs.

mvh Topper
Topper

Indlægaf Kirsten08 » lør 24. jul 2010 19:40

Hold da op :/ Kan godt se at der er en del at vælge i mellem, men er jo ikke særlig erfaren og har ikke voldsom forretningssans. Er det mulig at finde nogle guides til det så man kan tage det lidt trin for trin her i starten?

Mange hilsner, Kirsten
Kirsten08

Indlægaf Topper » lør 24. jul 2010 19:45

Du kan prøve at søge lidt på Google efter nogle begynderguides :)

Men ellers start med at få en hjemmeside eller blog op og køre hvor du skriver om noget der interesserer dig. Put reklamer på hjemmesiden. Få folk til at besøge din hjemmeside hyppigt og husk at holde den opdateret så de kommer igen og trækker flere til. Det kræver egentlig kun kreativitet og tålmodighed, for pengene kommer ikke rullende lige med det samme :)

Held og lykke og skriv endelig igen hvis du har brug for mere specifikke råd. Er det omfattende guides du har brug for, så er Google din ven. Skal nok vende tilbage hvis jeg finder nogle specifikke sider der kan hjælpe dig.

mvh Topper
Topper

Indlægaf Kirsten08 » lør 24. jul 2010 19:48

Tak for de mange gode råd i hvert fald. Jeg vil prøve at udforske det lidt. Vender måske tilbage når jeg støder på en masse begreber jeg ikke forstår og en masse ting jeg ikke kender til. Tak for hjælpen :)

mange hilsner, Kirsten
Kirsten08

Indlægaf Jobansvarlig » man 6. sep 2010 21:36

Hej Kirsten,

hvis du en dag skal have mulighed for at arbejde hjemmefra er dit bedste bud nok at tage en uddannelse hvor du producerer et produkt eller en service der kan leveres fra hjemmet. Der findes ingen hurtige løsninger der er det værd medmindre du virkelig sætter dig ind i det. Ligesom med så meget andet.
Jobansvarlig

Foregående

Tilbage til Hvor finder jeg mit nye job?